dinsdag 5 april 2016

"Een rare muis,..."


Goof is Diamanten,
 in hele lange stroken
aan het zetten.
Ze heeft nog een flink stapeltje liggen,


En is bang er eentje kwijt te raken.
In zo'n strook,
 daar zitten ze veilig.

Kleine Muis kijkt toe,
hij wordt er een beetje melig van,
en besluit voor de zoveelste keer een geintje uit te halen.

Kijk eens GOOF, 
roept hij,


Ik ben een ROLMOPS.


Met een hele mooie achterkant.
;o)

Klopt RolmopsKleineMuis,
zegt Goof,
die eigenlijk nauwelijks opkijkt,...
ze is immers druk,...
en naait de volgende sashing aan een Diamant.

Zeg RolmopsKleineMuis?
Nu je daar toch staat.
Wil je even de laatste Diamanten showen?

TUURLIJK,...
Daar is Kleine Muis altijd voor te porren,
ook nu hij een RolmopsKleineMuis is,...
;o)


Met flair showt hij Diamant,...
*71*
Op naar,...


Diamant *72*,...
Dan is het de hoogste tijd voor,...


Diamant * 73*,...
En als laatste,
 een schattig Diamantenmandje,...


*74*.
Die vind ik echt het allerallerleukste Goof,
zegt RolmopsKleineMuis
En dan,..


kukelt hij om.
Het is ZWAAR om een RolmopsKleineMuis te zijn,...
en ook wel warm,...
Goof, piept hij zielig,
kom je me redden?
Is goed Kleine Muis.
;o)

Fijne Dinsdag allemaal,
maak er JOUW dag van.

14 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Wat ben je toch een rare Kleine Muis maar je laat wel weer prachtige diamanten zien. Die zou ik wel willen maken. maar om alles te kunnen maken wat ik mooi vind moet ik 100 worden en denk niet dat dat lukt.
Veel plezier samen met de diamanten en alles wat jullie vandaag verder gaan doen.
Groetjes
Bernadette

Marjolein den Boer zei

Mooie diamantjes weer en van die slingers die zo bij elkaar komen word ik ook altijd zo blij :-)

marijna zei

Leuk verhaaltje weer van muis! De diamandjes zien er erg leuk uit.

christine zei

aha ook jij aan de diamanten.
ben met de hoeken bezig om dicht te maken.
geniet er van.. nog effe en ze is klaar .hihhhi

Rita zei

Tis toch wat zo'n muis, maar hij kan wel mooie blokjes laten zien. Fijne dag

Aunt 'Reen zei

Beautiful new Diamond blocks!

Evelyne zei

Was weer genieten van kleine muis en je diamanten.
Wat zijn ze toch leuk en vrolijk!

Fijne week verder,
Groetjes,
Evelyne

Sandi zei

Lovely showing of your diamonds by a master talented mouse. I love rolmops, mad dad used to make them for us!

Annemieke zei

Lieve muis en diamantjes, mooie boeken ook;)
Groetjes
Annemieke

marion anderson zei

ach ach, wat moest je toch zonder je kleine vrindje...xxx

marion anderson zei

jaaaa. da's een hele goeie, ik vraag het ook al heeeeeel lang...xxx

Villa Zeezicht zei

Haha, heerlijk mee genieten Goof en Muis :) Daar word ik nu echt een beetje melig van, héérlijk ;o)

Monica zei

LOL. Reverse your photos, and then mouse is doing the dance of the seven veils!

Anoniem zei

Héél gek...ik zie alleen maar hele mooie boeken op de foto's ,dus snap de tekst niet :P