vrijdag 9 september 2016

"Malle Goof"


Tringelingeling,...
de Stadsbrug met de gouden wielen gaat omhoog.


Gootje en Goof,
zijn onderweg naar de overkant,
en moeten even wachten.

Soms duurt dat wachten best wel lang,...

Maar nu geeft dat niets.
Het is zo'n mooi weer,
en er is ook een bankje,


waar je,
 tijdens het wachten,
 van het uitzicht kunt genieten.

Goof besluit,
dat
ze dan ook wel verder kan gaan met de Goofse Hoedjes.


Schattig zijn ze,
lekker vrolijk,...
en ook nog eens,
 precies het formaat om van die hele leuke kleine plaatjes in te stoppen.

Zoals altijd,
gaat de tijd snel,
als er geen sprake is van verveling,


Het schip heeft er lekker de vaart in,
En dat hebben Gootje & Goof ook.
Hup naar de overkant,...


zie hier het bewijs,...
;o)

Lekker een flink stuk verder wandelen,
 dan weer terug,


om thuis,
hoedjes te tekenen,
 en te knippen,...


Een voorraadje is immers altijd fijn,
voor al die momenten,
 dat er gewacht moet worden.
:o)

Maar,
Goof kan de hoedjes niet laten liggen,


tja,
tijd voor een nieuw voorraadje,....
:o)

De Goofse malletjes met Nederlandse en Engelse werkwijze,
 zijn te koop,


en,
 nu ook bij,


Fijne vrijdagavond allemaal,

10 opmerkingen:

Rita zei

Oh wat een lieve stofjes heb je daar. En wat keuk dat je malletjes alweer op een ander plekje te koop zijn. Super, Supergoof ;)))) fijn weeekend, gr. Rita

OmaSannie zei

Ok.... dat hoedje moet ik dan ook nog even kopen, ff wachten tot het begin van de maand..Ik ben fan.. Liefs San.

Anoniem zei

Ik heb een boek besteld bij Monique en dat ga ik binnenkort halen en dan zal ik ook zeker bezwijken voor jouw malletjes. groetjes Wilma

Marianne Gooren zei

Nou meis, was weer een mooi verhaaltje! Ik heb de Klosjes-malletjes zojuist besteld... Nu even afwachten 😉

Marguerite zei

Een ander loopt met een klein blikje snoepjes rond als de hond uitgelaten wordt. Jij met een klein blikje met klosjes. hihi...

Rina zei

Wat leuk dat al die kleine plaatjes op deze manier in de hoedjes passen.

Wilma Kuin zei

Malle Goof!!
Ik heb mijn eerste vingerhoedjesquilt nog niet eens af!!
Jij begint nu een tweede?
:o)

Liefs, Wilma

Floor zei

Moet wel lachen hoor, echt elke minuut breng je door met naald en draad :-)
Maar ze zijn enig die hoedjes met gezellige kleurtjes en gezellige plaatjes.
En natuurlijk flink reclame maken voor je malletjes.

marion zei

welke maat heeft jouw hoedje?

marijna zei

Zelfs op de brug nog hoedjes maken! Tijd goed besteed. Mooi gezicht altijd die gouden brug wielen! Kampen is gewoon mooi.....en jij boft dat je er woont.