vrijdag 31 maart 2017

"Bij Goof op zolder"


Bij Goof op zolder,
is het eigenlijk nog steeds een rommeltje.
Er staan genoeg leuke spulletjes verspreid over de houten zoldervloer,
maar ze moeten allemaal nog hun plekje vinden,...

Wie wel een plekje hebben gevonden,
dat zijn de lapjes.
Goof heeft op zolder een keukenblok,
en in alle lades zitten,...
jawel,...


LAPJES.


soms nog met een extra gevuld dienblaadje er bovenop,...


Dit is zo handig,
want al die lapjes liggen nu,
op kleur,
voor het grijpen,....
en dat is weer prettig voor het maken van,...


een nieuw Broderie Perse Voorproefje.

En ook dat,
rode vrolijke kersenblok,
 komt straks,


in de Broderie Perse Quilt.

Zo handig,
die lades met lapjes.
En de laatjeskast?
Die staat in de woonkamer,
want die kon de trap niet op.
Geeft niets,
 is ook handig,
en gezellig.

Fijne vrijdag allemaal,
geniet van je dag en het zonnetje,
en,


15 opmerkingen:

marion anderson zei

zo gezellig bij je op zolder.....geniet van je vrijdag , erg mooi balkonweer...liefs en knufjes...xxx

Coby Breitner zei

Hai Ingrid, Ik had al mijn twijfels over mijn rand broderie perse vorige week en nu heb jij mij met de kersen overtuigd. De donkere onderrand gaat eraf en ik maak helemaal die lichte rozen. Wat is het toch gezellig bij je. Groetjes Coby

Nicky zei

Goede morgen Goofy en Gootje vanuit Gent. Een happy friday gewenst en veel quiltgenot vandaag. Liefs Vero xxx

Bernadette van gils zei

O wat handig die lapjes in je zolderkeuken. Zit Kleine Muis ook ergens op je zolder want we horen niets meer van hem.
Veel plezier met al die mooie spulletjes een plekje geven.
Groetjes
Bernadette

BezigeBijMirjam zei

Een rijk bezit al die lapjes. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen. Maar welke quiltster wel? Ook weer zo leuk dit kersenbloesem. Ook fijn weekend Ingrid.

Elly zei

Ja handig he ik heb ook alle lapjes in lades op kleur. Staat ook zo leuk.

Wilma Kuin zei

Gezellig!! Dat is handig voor je lapjes... heerlijk plekje!

OmaSannie zei

Hihi toch maar even de lades opengetrokken.....GEWELDIG, het is zo geweldig op jouw zolder, zelfs met de spulletjes die nog een plekje moeten vinden, zou je het liefst een van de quilts pakken en op de grond neerleggen en er gewoon tussen gaan liggen/zitten. Het brengt een enorm gevoel van rust en geborgenheid daar tussen al die heerlijkheden. ( ok, eigenlijk overal wel, daar in dat mooie huis..) Liefs mijxxxx

Emmy zei

mooie lapjes en een prachtig huis zo gezellig fijn weekend xxxx

Floor zei

Zie daar op zolder 5 kleine muizen staan!!!
Dacht dat er maar één was, met mevrouw kleine muis natuurlijk. Welke is nou de enige echte kleine muis?
Reuze handig om je lapjes in van die grote keukenlades te doen.... maar ik heb niet zo'n kast over, in de keuken zitten ze al vol met keukenspullen.
Gelukkig heb ik andere lades waar ze in kunnen :-)
Groetjes,
Floor

Brouwertjes quilts en meer zei

Wat een schat aal lapjes heb je , en wat een knusse zolder. Die kersen worden ook weer superleuk succes met het verder opruimen van de zolder.

Anoniem zei

Gezellig en veel mooie lapjes. Groetjes Wilma

Carole Y. zei

You have a nice new house in the attic and the mice family must be happy.
Have a nice weekend,
Carole

Marja zei

Oooh die lades dat is toch de droom van iedere Quilter?

Groet,

Brouwertjes quilts en meer zei

Mijn broderie perse blok met de theekopjes is nu bijna af, ik heb op de beurs in Rijswijk weer erg leuke lapjes gekocht met van die Flower Fairies, ik heb daar ook nog kleine gedichtenboekjes bij en ga die voor het volgende blok gebruiken. Het blijft leuk om te doen. Ik ben blij dat ik vorig jaar deze workshop bij jou gedaan heb.